Vinn boken "The Secret"

Vill du vinna boken "The Secret" av Rhonda Byrne (värde 199 kr) så har du chansen nu, till dig själv eller kanske som en gåva till någon du vet skulle villja ha den. Vi lottar ut denna nya bok och du kan välja att ta en till tre lotter.
 
 
Om boken:
The Secret - Hemligheten innehåller praktisk kunskap som gör att läsaren får en större förståelse för och insikt om hur man blir mästaren i sitt eget liv.Budskapet handlar om att återupptäcka den dolda, outnyttjade kraften i sitt inre och den vetskapen för med sig glädje på alla områden i ens liv. 

The Secret innehåller visdom från samtida lärare och inspiratörer - kvinnor och män som är läkare och medicinare, psykologer, historiker, teologer och vetenskapsmän, samt ledande inom näringsliv och ekonomi - som har använt sig av hemligheten för att uppnå hälsa, välbefinnande och lycka.
 
Tävlingsregler:
 
1 lott: Ge oss feedback på våran blogg under detta inlägg i en kommentar, ris, ros eller både och. Vi vill gärna höra vad du tycker om allt från innehållet till tex längden på inläggen osv . Kanske vill du läsa mer om något specifikt ämne, eller vad du nu har att tycka till om. Vi är tacksamma för allas åsikter :)
 
2 lotter: Ge oss feedback och gilla vår sida på facebook 
 
3 lotter: Ge oss feedback, gilla vår facebooksida och följ oss via bloglovin.
 
Utlottningen sker den 11/8 kl: 20.00. 
 
En vinnare publiceras i bloggen den 12/8. 
 
 
 
Vi önskar er all lycka till!
 
/Herr T & Fru P


Postat av: ☆ Fru Eriksson

Åh............Önskar 1Lott & hoppas på Vinst :)

Ris Saknar lite,lite mer färg ev
Ros Texten/Inläggen & Headern + Profilfotot ♥
/Kram till Er båda!!

2012-07-29 @ 16:59:26
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: ANNAS BLOGGTÄVLINGAR

Har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/07/29/bok-the-secret-128/

2012-07-29 @ 17:07:50
URL: http://annasbloggtavlingar.wordpress.com
Postat av: Camilla Mirakel

Ros: Ni ger inspiration.

2012-07-29 @ 17:40:16
Postat av: Ing-Marie

Vill gärna vara med på 3 lotter, gillar redan på facebook och lagt till er på bloglovin. Ros, uppskattar verkligen det ni skriver och behöver inspiration!

2012-07-29 @ 18:09:11
Postat av: Em

Jag följer er gärna på bloglovin:-) Blir glad över era inlägg på fb, alltid ett budskap i rätt tid <3 det får mig att le :-) Behöver 3 lotter. En till mig själv och en varsin till mina två döttrar. Den äldsta har tappat sig själv och den yngsta har inte hittat sig själv än.
Kram

2012-07-29 @ 19:22:43
Postat av: Erika hortans

Stort fång med rosor!!! En oerhört inspirerande blogg, längtar redan efter nästa inlägg.

2012-07-29 @ 20:04:58
Postat av: Annika Zetterquist

Jag vill gärna vara med och vinna boken "The Secret" Jag har haft den men den försvann och den går ej att hitta. Jag blir jätteglad om jag får denna bok.
Mycket spännande och intressant.

2012-07-30 @ 15:03:06
Postat av: Annica

Ros: skriver väldigt bra.
Ris: Färglöst. :(

2012-07-30 @ 22:54:21
URL: http://anniicanilsson.blogg.se
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

jag är med!

Gillar innehållet på bloggen, men inte designen :/ Det är färglöst och trist, och typsnittet i inläggen ser så himla tråkigt och stelt ut :(

2012-07-31 @ 00:24:23
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Postat av: Lisa H

Hej! Hittade hit via Healthy Wealthy Wellness och har inte hunnit bekanta mig så mycket med er blogg ännu.. Mer än att jag gillar innehållet som är inspirerande och peppande! :) (däremot är jag inte så förtjust i typsnittet i den löpande texten, lite svårläst och liksom "glest")
Har bara börjat nosa på det där med "The Secret" (via Healthy Wealthy..) och vill gärna ta chansen att vinna boken! Följer bloggen via Bloglovin'!

2012-08-02 @ 01:16:35
URL: http://teamilkandhoney.blogspot.com
Postat av: Amanda

Fina, positiva och upplyftaden inlägg och jag läser så fort ni lägger in nytt. Nu håller jag tummarna för att vinna ;)

2012-08-02 @ 16:20:40
URL: http://www.livetpavastkusten.blogg.se
Postat av: annika

ni ger livskraft

2012-08-03 @ 17:02:28
URL: http://flinkan69.bloggplatsen.se/
Postat av: Mera motivation

En av de bästa böckerna tillsammans med kraften. Har köpt det både i present till familj och vänner. Å för 5 år sen köpte vi den på Thailändska i Thailand och gav den till några fantastiska människor vi mött, för att inspirera dem vidare att åstadkomma massa fantastiska saker.

Hittade era blogg inte allt för länge sen, så kan inte uttala än om jag saknar något eller vad som är bra förutom att ni inspirerar och jag älskar den här typen av blogg.. de jag gärna vill läsa mer av är händelser där ni har lyckats använda secret själva.. här är bland annat en av mina händelser.. min tanke var att jag skulle vilja skriva mer sånt här: (http://meramotivation.blogspot.se/2012/05/secret-en-handelse-ur-mitt-liv.html), men jag kom inte riktigt igång med min blogg som jag hade tänk.. mycket ambitioner, lite tid ;)

2012-08-04 @ 08:24:32
Postat av: Fanny

Jag tycker att designen på både er header och bakgrund är asfint. Typsnittet är vackert!

2012-08-06 @ 12:50:38
Postat av: Marjo

Vill gärna vara med på lottningen med tre lotter; gillar er på fb och följer med bloglovin... Gillar er sida, mycket inspiration och dessutom är den sååå fiiin... <3

2012-08-06 @ 14:06:32
Postat av: Anettte Jersmyr

wow vilken inspirations blogg , precis vad jag behöver i dags läget !! Jag kör på 3 lotter , allt för att ljusa upp vardagen med en fin bok . Gillar er header bild som e enkel o stilren . Texten e lättläslig !!
Jag följer er både på facebook samt bloglovin !!!
lägger en länk till er tävling på min blogg i högerspalten !!

2012-08-06 @ 15:12:26
URL: http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se
Postat av: Titti skarp

hej
vill jätte gärna vara med och tävla
gillar sidan för att det är lätt att navigera runt
följer bloglovin samt gillat o delat på fb
hoppas på tur
Titti skarp
fb titti skarp fd carlsson

2012-08-06 @ 21:45:08
Postat av: Mia

Hej!

Jag är så himla glad att jag hittat hit till er blogg! Jag ramlade in av en slump (även om jag inte riktigt tror att slumpar riktigt finns).
Har i alla fall läst en hel del bakåt bland inläggen och tycker ni skriver på ett bra och enkelt sätt. Utseendet på bloggen är oxå fräscht och fint :))

Kram och TACK för intressant läsning! I'll be back ;))

2012-08-08 @ 00:12:39
URL: http://lillablanka.blogspot.com
Postat av: Mejva

Ramlade nyss in på bloggen här och blev genast intresserad, det är just sånt som ni skriver om som gör mig inspirerad och lycklig! Underbart ämne ni har här i bloggen :)
Gillar er nya design också, bakgrunden är jättefin (älskar den stilen) men headern är en aningens.. enkel? Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Själv gillar jag enkla headers men jag tror det är den lilla meningens typsnitt+färg som stör mig. Men jag gillar typsnittet och färgerna på Attrahera Mera texten :) En annan grej jag inte tycker om är punkterna framför kategorierna och arkivet. Men det är ju som sagt små saker.
Gillar när ni skriver långa och inspirerande texter. Blev till och med peppad till att göra en visionboard haha, har aldrig haft orken till att göra en tidigare, men nu ska jag sätta igång.

Har gillat på facebook (mejva blogg heter jag där)
Följer er via bloglovin och via blogkeen, vet ej om blogkeen räknas som en extra lott men det är iallafall där jag läser mina bloggar. Följde er via bloglovin också så ni får lite extra premenumeranter även om jag inte använder mig av den sidan. :)

2012-08-10 @ 10:25:17
URL: http://mejva.blogg.se
Postat av: Ronja

Ros: Det arbete och den tid ni lägger ner på den här bloggen, jag har följt den några veckor nu och det är alltid lika roligt att läsa era inlägg! Har jag inte turen att vinna boken så har jag i alla fall era inspirerande ord att leva på :-)

Jag har gillat på Facebook (Ronja Jansson) :)

2012-08-11 @ 19:44:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0