Utlottning-Mera Självkänsla

 
 
Som jag skrev på facebook så kommer det till oss alla möjliga ny spännande böcker som antingen har med just attraktionslagen eller personlig utveckling att göra. Och dessa böcker kommer till oss på de mest oväntade sätten. Så vi tänkte att det måste vara meningen att vi ska lotta ut böcker då och då ha ha. Denna har vi redan hemma så då lottar vi såklart ut den till någon av våra fina läsare. 
 
-Om boken-
 
Det enda du behöver göra är att dela denna tävling på antingen din blogg eller på facebook. Berätta vilket alternativ du valde.
 
Sedan är det frivilligt, men roligt om ni vill följa oss via bloglovin och facebook, men inget måste för att delta i utlottningen. 
 
Tävlingen avslutas Fredagen den 31/8
 
Lycka till allihopa 


Postat av: Erika h

Hej!! Jag följer er varje dag. Är helt inne på samma linje som ni. Tankar har en oerhörd kraft!! Jag mår betydligt bättre nu än vad jag gjorde i våras. Har läst en hel hög med böcker i sommar sim har varit till stor hjälp. Det dom har oroat mig mest har varit rädslan att bli sjuk. Har hela tiden hittat nya saker att oroa mig för, och ju mer jag tänker desto mer saker har jag hittat som jag kan oroa mig för. ( helt enligt attraktionslagen inser jag ju nu ). Har ni något konkret tips på hur jag i ännu större skala attraherar bra lugna tankar. Enda gången jag känner mig lugn ärvnär jag läser bra böcker, som de tre böckerna av Robin Sharma ( måste nästan läsas) vill ni ha mer boktips, maila gärna!!

Svar: Hej Erika, vad roligt att du läser våran blogg och kan inspireras av våra inlägg :) Då känner igen mig i det du beskriver så ska jag skriva ett inlägg om detta så blir det även en svar till dig. Jag var likadan som du. Jag mailar dig, vill jätte gärna ha boktips :)
attraheramera.blogg.se

2012-08-25 @ 19:53:43
Postat av: Eva Renström

Hej!

Jag har delat med mig på Facebook och hoppas på vinst!

Svar: Lycka till :)
attraheramera.blogg.se

2012-08-25 @ 20:48:48
Postat av: Martina

Jag har gillat och delat på Facebook. Håller tummarna.

Svar: Lycka till :)
attraheramera.blogg.se

2012-08-26 @ 09:25:08

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0