Hoppas ni kommer trivas :)

Det var lite rörigt bland kategorierna innan och det blev av någon mystisk anledning dubletter av flera och sedan så hamnade inte inläggen under rätt heller. Så bloggen har varit lite under uppbyggnad idag, stuvat om lite här och där. Sedan föll det bara i mig att göra om lite i designen också och sedan blev det så här :) Det var inte tanken från början att fixa med designen men det blev bara så ha ha. Vi är hur som helst nöjda och nu ska det vara enklet att hitta bland inläggen igen, och nu har ni alltid startsidan upp i en flik också som en läsare önskade. Hoppas ni kommer tivas med nya designen och skulle ni mot all förmodan inte se den utan ser fortfarande den gamla så uppdatera bara sidan :)
 


 
 


Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det är alltid besvärligt när bloggen krånglar, men det är alltid skönt när man får ordning på det :)

2012-09-08 @ 23:15:23
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Jessica

Hejsan =) ja jag har haft lite likadant med min blogg, dock lite så att jag har inte riktigt känt mig hemma, men nu så, nu klickar det hos mig och fått lite i ordning på saker. =)
Ha en bra dag, kram

2012-09-09 @ 10:37:14
URL: http://plusfamilj.blogspot.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0