Vi firar genom att ge en gåva

Jag berättade igår att vi hade en överaskning för att fira att så många hittat hit och att flera börjat följa oss via bloglovin.  Som ni vet illustrera jag tavlor och har gjort det till och från ett tag. Jag älskar framförallt att göra citat och ordspråkstavlor. Alla har vi våra favoritord som betyder något speciellt för oss. Nu vill jag ge en av er en gratis personlig sådan tavla med just ditt favorit citat eller ordspråk, designat efter din stil och smak. Du får den sedan utskriven på ett finare halvblankt fotopapper i A4 storlek. 
 
Det enda du behöver göra är att just berätta här under detta inlägg i en kommnetar vilket ordspråk eller vilket citat du vill ha på din tavla. Vinnaren dras den 21/7 ♥ 
 
Du får gärna tipsa via facebook eller din blogg om detta inlägg, men absolut inget tvång för att delta. 
 
En av mina favorit citat är "We are not human beings having a spiritual experience, but spiritual beings having a human experience."  Nu ser jag fram emot att läsa vilka era favoriter är. 
 
Lycka till
 
/Fru P
 
(Andra gratis tavlor finner du  --> här)
 
TÄVLINGEN ÄR NU AVSLUTAD!
 
 
 
 


Postat av: Izabell

Vad kul! :-)

Många kraaamar! ♥

2012-07-15 @ 09:39:20
URL: http://www.mysbella.blogg.se
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Kul att "hitta hit"....
Hmm...Ord jag skulle önska är nog Carpe Diem :)
/Semesterkram från mig!

2012-07-15 @ 12:30:33
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Amanda

Jag skulle vilja ha en tavla med ett fint citat. Den som går sin egen väg behöver ingen karta. Kram och ha en fortsatt fin fin söndag

2012-07-15 @ 18:33:28
URL: http://www.livetpavastkusten.blogg.se
Postat av: maria

Vägen till lycka är att i varje ögonblick välja den tanke som känns bäst.

2012-07-15 @ 20:35:50
Postat av: Malin

Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible' //Audrey Hepburn

2012-07-16 @ 00:00:27
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se
Postat av: Rockstjärnan!

Wow! Vilken läcker gåva! Det har verkligen Rockstjärnestatus!
Jag vill gärna vara med och tävla om en så fin gåva!
Här kommer mitt ordspråk:

"Jag är bäst i hela världen på att vara Jag!
Jag är Rockstjärnan i mitt Liv!"

Sv: Längst ner i det här inlägget: http://klokegard.se/stress-och-aterhamtning/
kan du läsa mer om hur tidsrörelsen fungerar.

You Rock!!!

2012-07-16 @ 16:23:52
URL: http://klokegard.se
Postat av: Helena

Underbart!!! Ett av mina favoritcitat är "This to shall pass". :))))) Kramar

2012-07-16 @ 18:50:09
Postat av: Ida

Vilken rolig idé! Jag gillar "We don't see things as they are, we see them as we are". Kommer inte ihåg vem som sagt det dock. Tack för en fin blogg!

2012-07-18 @ 02:50:33
Postat av: Pernilla

Underbart med ännu en svensk LoA-blogg att inspireras av!
På min tavla vill jag att det står:

Jag är fri.
Jag är kraftfull.
Jag är god.
Jag är kärlek.
Jag är värdefull.
Jag har en mening.
Allt är väl.

2012-07-19 @ 15:27:40

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0